انتهاي عاشقي
چه ساده،چه زود

چه ساده اون روزای خوب به این زودی گذشت
چه زود خدای مهربون، تقدیرجدایی رونوشت

**
چه ساده عاشقم بودی اما ازم دل بریدی
چه زود نگاتو گرفتی ازم ، تو مال من نبودی

**
چه ساده با یه نگاه تو من عاشقت شدم
چه زودرفت اون همه نگاه،حالا تنهام با خودم

**
چه ساده بی سر صدا ، رفتی تنهام گذاشتی
چه زود منو تو بی کسی، با دردوغم جا گذاشتی

**
چه ساده دستاتو جدا کردی ازدستام بی وفا
چه زود گذشت اون روزا،تنهام گذاشتی بی وفا

**
چه ساده عشقم بودی اما دستات تو دستای دیگه
چه زود عشقتو گرفتی ازم ،اینو سرنوشت میگه

**
چه ساده گل گلدون من ، الان تو باغچه دیگست
چه زود گل عشقمون پژمرد،کسی دیگه جام نشست

**
چه ساده دیگه صدات نمیاد دستات تو دست کیه
چه زود تنها یی شد سزای من، آخه معنی عشق چیه

**
چه ساده تنهام گذاشت اما اون هنوز عشقمه
چه زود تنهام گذاشت،اما خاطراتش همیشه پیشمه

**
چه ساده دیگه چاره ای نمونده واسم
چه زوددیگه بایدباورم شه که تنهای تنها باشم

*****



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:,19:12به قلم: حميد منصوري ™